10,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 54900
  • فرمت فایل دانلودی : .rar
  • تعداد مشاهده : 1681
  • تعداد فروش: 27

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود طرح جابر درمورد پرندگان

دانلود طرح جابر درمورد پرندگان

0 1.7k
دانلود طرح جابر درمورد پرندگان

کاربر عزیز در اینجا بهترین طرح جابرین حیان با موضوع پرندگان را برای شما قرار دادیم. این طرح جابر بهترین و با کیفیت ترین طرح جابر پرندگان است. شما میتوانید با اطمینان این طرح جابر پرندگان را با توضیحات کامل و عکس های متنوع و باکیفیت از سایت ما دانلود کنید. لازم به ذکر است که این فایل طرح جابر با موضوع پرندگان در فرمت zip و با قیمت بسیار مناسب در دسترس است که این فایل zip شامل چند فایل word و همچنین عکسهای مرتبط با طرح  است.

 

نام فایل: طرح جابرپرندگان

فرمت فایل: zip با کیفیت عالی

قسمتی از فایل:

 

همه چیز درباره پرندگان

پرندگان مهره داران خونگرمی هستند که بال، پر و یک منقار دارند، دندان ندارند، اسکلتی دارند که در آن استخوان های زیادی با هم ترکیب شده و نیز استخوان های زیادی در آن غایب هستند، و یک کارایی بی نهایت زیادشان، سیستم تنفسشان است. پرندگانی که پرواز می کنند استخوان های قوی، پوک و ماهیچه های پرواز قدرتمند دارند.بیشتر پرندگان می توانند پرواز کنند. پرندگان یک قلب بسیار قوی و یک راه مؤثر تنفس دارند-اینها برای این که پرندگان پرواز کنند لازم هستند. همچنین پرندگان موقعی که پرواز می کنند انرژی فوق العاده زیادی را مصرف می کنند و بنابراین نیاز دارند تا مقدار بسیار زیادی غذا بخورند تا قدرت پرواز داشته باشند.نه همه جانورانی که پرواز می کنند پرنده هستند و نه همه پرندگان می توانند پرواز کنند. توان پرواز کردن در طول تاریخ بارها و به طور جداگانه در میان موجودات مختلف زمین به وجود آمده است. خفاش ها (پستاندارانی که پرواز می کنند)، پتروسوروس (خزندگانی که از زمان دایناسورها پرواز می کنند) و حشراتی که پرواز می کنند پرنده نیستند.

 

 

≡ انواع حرکت: پرواز، دویدن و شنا

شیوه نقل و انتقال پرنده ها کاملاً با هم متفاوت است. بیشتر آنها می توانند پرواز کنند، بعضی می توانند خیلی خوب بدوند و بعضی شنا می کنند و برخی ترکیب آنها را انجام می دهند. بعضی از پرندگان نمی توانند پرواز کنند. شترمرغ سریع ترین پرنده دونده است اما نمی تواند پرواز کند. شتر مرغ همچنین سریع ترین دونده دوپا در میان همه جانوران روی زمین است. شترمرغ بزرگ ترین پرنده هم هست.بیشتر پرندگان می توانند پرواز کنند.

≡ پرها:

انواع مختلفی از پرها وجود دارند که کاربردهای مختلفی دارند.

پرها برای این اهداف مورد استفاده قرار می گیرند:

 پرواز: پرهای پرواز در بال ها و دم پرندگان رشد می کند.

 عایق حرارتی: پرهای نرم زیرین که نزدیک پوست رشد می کنند پرندگان را از خیلی سرد و یا خیلی گرم شدن حفظ می کنند. 

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر