7,000 تومان
  • فروشنده : مدیر

  • کد فایل : 47510
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2010
  • تعداد فروش: 3

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه جهاد كشاورزي

دانلود تحقیق درمورد تاريخچه جهاد كشاورزي

0 2k
دانلود تحقیق درمورد تاريخچه جهاد كشاورزي

با دانلود تحقیق در مورد تاريخچه جهاد كشاورزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تاريخچه جهاد كشاورزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تاريخچه جهاد كشاورزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تاريخچه جهاد كشاورزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:15 صفحه

قسمتی از فایل:

تاريخچه جهاد كشاورزي:

مديريت جهاد كشاورزي شهرستان مياندواب  با عنوان جهادسازندگي در سال 1358 تاسيس شده است و در سال 1380 پس از ادغام دو وزارت خانه كشاورزي و جهاد سازندگي تحت عنوان مديريت جهاد كشاورزي فعاليت همه جانبه اي را آغاز كرد.

مديريت جهاد كشاورزي از سه بخش اصلي تشكيل شده است:

1.     اداره منابع طبيعي و جنگل داري

2.     اداره ترويج و نظام بهره برداري

3.     مديريت

بخش مديريت كه قسمت اصلي اداره مي باشد از واحدهاي زير تشكيل مي شود:

1. زراعت  2.  باغباني 3. حفظ نباتات 4. امور دام 5. عشاير  6. توسعه صنايع روستاي 7. ماشين الات 8. آموزش تخصصي 9. امور مالي 10. امور عمومي 11. طرح و برنامه 12. روابط عمومي 13. آموزش عقيدتي 14. پشتيباني 15. دبير خانه 16. آبدار خانه  17. حراست       

واحد زراعت:

مسئول واحد زراعت آقاي مهندس مباركي مي باشد  اين واحد به نحوه درست كاشتن و برداشت محصولات زراعي كشاورزان رسيدگي مي كند و كشاورزان راهنمايهاي لازم را براي كاشتن محصولات از قبيل گندم . جو. حبوبات مثل نخود . لوبيا . عدس و دانه هاي روغني از مهندسان واحد زراعت كمك مي گيرند.

كشاورزان نمونه هاي برداشتي ازخاك  زمين كشاورزي را به مهندسان نشان مي دهندتا از حاصل خيز بودن خاك براي كاشتن محصولات كشاورزي اطلاع آگاه شوند و با راهنمايي مهندسان كودهاي مناسب و سمپاشهاي لازم را براي  از بين بردن آفتها استفاده كنند و در اين واحد از فارغ التحصيلان بخش كشاورزي براي نظارت بر  كارهاي كشاورزان را بر عهده دارند و با اين واحد هماهنگي مي كنند.

واحد باغباني:

مسئول محترم واحد باغباني آقاي مهندس خليل وند مي باشد وظيفه اين واحد اين است كه ارتباط مستقيم با باغداران داشته باشد  در واحد باغباني به  توليد صحيح انواع نهالهاي درختان ميوه و ... نظارت مي كنند همچنين اين واحد  نحوه تغذيه مناسب نهالها را به نهالكاران آموزش مي دهند و نهالهاي عرضه شده به بازار را كنترل مي كنند .

1

واحد باغباني با برگذاري دوره هاي آموزشي بين باغداران سطح آگاهي افراد را به بالاترين سطح ممكن مي رساند تا با دانش بيشتر و بهتر به نهال كاري بپردازند .

در اين واحد با نحوه بهتر و صحيح اصلاح و هرس درختان ميوه از جمله انگور و مبارزه با آفات درختان همكاري لازم را ايفا مي كنند اين واحد از حضور ناظر باغبانان و فارغ التحصيلان بهره مي برد و هر ناطر چند هكتار باغ را تحت نظارت خود دارد.  

واحد حفظ نباتات:

مسئول محترم واحد نباتات آقاي مهندس كريمي مي باشد وظيفه اين واحد اين است نحوه مناسب مبارزه با آفات و بيماريها و علفهاي هرز را به كشاورزان آموزش دهد تا كشاورزان با انواع آفات وطرز برخورد و مبارزه با بيماريهاي كشاورزي آشنايي بيشتر داشته باشند .

مسئولان اين واحد كشاورزان را با مبارزه شيميايي و مكانيكي و علمي تر زراعت آشنا مي- سازد بايد تشخيص نوع آفات و بيماريها و نوع استفاده از سموم براي از بين بردن آفات و بهتر كردن محصولات و استفاده علمي تر از مواد شيميايي را به كشاورزان آموزش دهد اين واحد به احداث كلينك هاي گياه پزشكي و داير كردن فروشگاههاي فروش مواد كشاورزي باد تحت نظر گرفتن اين واحدها به كشاورزان كمك كنند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر