10,000 تومان
  • فروشنده : بانک تحقیق

  • کد فایل : 35830
  • فرمت فایل دانلودی : .doc
  • تعداد مشاهده : 2131

آخرین فایل ها

- بیشتر -

دانلود تحقیق درمورد تفاوت تشیع و تسنن

دانلود تحقیق درمورد تفاوت تشیع و تسنن

0 2.1k
دانلود تحقیق درمورد تفاوت تشیع و تسنن

با دانلود تحقیق در مورد تفاوت تشیع و تسنن در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تفاوت تشیع و تسنن را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تفاوت تشیع و تسنن ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تفاوت تشیع و تسنن

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:51 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه

  تشیع و تسنن هر دو به عنوان دو جریان و خط اصیل اسلامی  از صدر اسلام  مطرح بوده و همه مسلمانان ـ اعم از شیعه و سنی ـ در خط واحد «صراط مستقیم » قرآن کریم و اسلام ناب محمدی(ص) به سر می برند . نه شیعیان رافضی و بدعت گذارند و مخالف رسول خدا و صحابه صالح آن حضرت  و  نه اهل تسنن ، ناصبی و دشمن علی و آل علی  و اهل بیت(ع) .

 اختلافات رایج در بین تشیع و تسنن ، اختلاف بنیادی در متن دین و احکام مشترک مسلمین نیست . این اختلاف بین حق و باطل محض نیست که اگر اثبات شد کدام « فرقه ناجیه » است ، فرقه های دیگر ضاله و باطل و همگی جهنمی باشند ؛ زیرا همه اهل یک خدا و یک قبله و یک دین و آیین هستند و قرآن کریم می فرماید :« به هرکس به شما اظهار اسلام می کند ، مگویید که تو مؤمن نیستی »(نساء : 94) . به اجماع همه مسلمین و همه علمای اسلام  ،به طور طبیعی ، شیعه یا سنی بودن جرم و گناه و کفر نیست . به خصوص که دین اکثریت مسلمین ، سنتی و تقلیدی است و نه مبتنی بر اجتهاد  و عموماً نیت همگان پاک و صادقانه است و آن چه را که دارند ، همه از خدا و رسول  و میراث آن حضرت می دانند ؛ و مردم مسلمان عموماً فیلسوف و فقیه هم نیستند ؛ درست و غلط به روشنی برای همگان روشن نیست . هرگز ساده دلانه تصور نکنیم که آنچه ما می گوییم حق محض است و هر کس آن را نپذیرد یا مغرض است یا احمق و یا گمراه و فریب خورده و به هر حال ، جزء « فرقه های ضاله » و  دوزخی .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر